مسابقات قرآن ویژه بانوان کونگ‌فوکار در قم برگزار می‌شود 
کد خبر: 4141580
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲

مسابقات قرآن ویژه بانوان کونگ‌فوکار در قم برگزار می‌شود 

رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از برگزاری هشتمین دوره مسابقات قهرمانی قرآن کریم ویژه بانوان کونگ‌فوکار کشور خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۰۰ بانوی کونگ‌فوکار، ۲۸ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ در قم برگزار می‌شود.

محمد خان‌احمدی، رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قمبه گزارش ایکنا از قم، آیین غبارروبی از ضریح مطهر حرم حضرت معصومه(س)، شامگاه 27 اردیبهشت‌ماه توسط بانوان‌کونگ‌فوکار ۱۹ استان و با حضور سیده‌لیلا عنبری، سرپرست معاونت ورزش بانوان استان قم، محمد خان‌احمدی رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم، کارشناسان ورزش بانوان قم و اعضای فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی برگزار شد.

در این مراسم که به همت هیئت کونگ‌فو استان قم در شبستان حضرت زهرا(س) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، ۲۱ تیم از کونگ‌فوکاران کشور حضور داشتند.

این برنامه با سلام دسته جمعی، مدیحه‌سرایی و سخنرانی درباره جایگاه والا و ارزشمند بانوی کرامت همراه بود.

در ادامه این مراسم، محمد خان‌احمدی، رئیس هیئت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم از برگزاری هشتمین دوره مسابقات قهرمانی قرآن کریم ویژه بانوان کونگ‌فوکار کشور خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۰۰ بانوی کونگ‌فوکار کشور و در دو رده سنی بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی قم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای اين ورزشکاران بیان کرد: روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ صبح مسابقات قهرمانی قرآن در سالن همایش امامزاده سیدعلی(ع) قم برگزار می‌شود و پس از آن مراسمی با حضور مسئولان و اعضای هیئت رئیسه فدراسیون، مدیرکل اداره ورزش و جوانان قم و سایر مسئولان استانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha